niedziela, 5 maja 2013

Roladki naleśnikowe z łososiem

     Dziś swojej kuchni użyczyła mi Sonia! Królował w niej łosoś zawijany w naleśniku, zapiekane ziemniaki faszerowane szynką szwarcwaldzką i guacamole. Oprócz tych pyszności zawitały do naszej kuchni jeszcze dwie piękne panie, które pomagały w ... degustacji :)
Zaczynam od łososia!
www.zpasjidlapasji.blogspot.com, Agnieszka Gała, Roladki naleśnikowe z łososiem, Przekąski z łososiem
     Potrzebne składniki
  • 3 naleśniki
  • serek almette chrzanowy
  • prażony słonecznik
  • 6 plastrów wędzonego łososia
     Sposób przygotowania:
     Jeśli macie gotowe naleśniki to samo przygotowanie trwa kilka minut (przepis na naleśniki znajdziecie w postach poniżej). Naleśniki smaruję serkiem, na to kładę plastry łososia i posypuję uprażonym słonecznikiem. Serek nie musi być chrzanowy, możecie wybrać ten, który najbardziej Wam smakuje. Ja oprócz tego użyłam jeszcze z ogórkiem i ziołami.
www.zpasjidlapasji.blogspot.com, Agnieszka Gała, Roladki naleśnikowe z łososiem, Przekąski z łososiem
     Zwijam w ciasny rulon i kroję małe roladki. Układam na talerzu i przystrajam natką pietruszki. Idealna przekąska na "dwa kęsy". 

SMACZNEGO! ;)

4 komentarze:

  1. jadłam dzisiaj podobne na śniadanie, pyszne były :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łosoś kroluje :) kazde danie z łososiem mi bardzo smakuje :) z reguly najprostszy pomysł na obiad z ryba sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Wszystko co ma w sobie łososia lub inne pływające stworzenie musi być dobre :)

      Usuń